September 19, 2007

Throwback Thursday: RV'ing It

Here's a throwback from a family roadtrip in March 1981. I was 4 years old (that's me in the pink jacket probably already hesitant to join this group of country-western wannabes in a photo...)

You'll also see my cool cat of a Dad with his steering wheel handle-bar mustache, my mom holding my brother Nate, and my Poppal who owned that camper with an assortment of twelve horn tunes to wake up the neighborhood.

Pinks & Blues has got the Throwback Thursdays going on each week!


19 comments:

  1. Hey, Steph! Just wanted to let you know I nominated you for an award:

    http://blondereviews.blogspot.com

    Have a great day! :)

    ReplyDelete
  2. Steve and I would love to do an RV trip! We talk about traveling to Colorado or South Dakota in one.

    Thanks for the voting plug-in too. However maybe showing THAT picture would scare potential visitors from my blog? HA!

    Lori

    ReplyDelete
  3. Love the RV pic!!! I think I had that same pink jacket :)

    ReplyDelete
  4. too funny:) My Dad had that same mustache, but he had a perm to compliment it!!

    ReplyDelete
  5. haha! Love that camper and the mustache...priceless! :)

    ReplyDelete
  6. OMG. . . . Steph I love this picture! We're ya''ll coming to Louisiana to see me? Aunt Diane

    ReplyDelete
  7. Steph your dad is too cool with that mustache! I can't stop laughing, your mom said OMG what were we trying to be country folks!!!

    ReplyDelete
  8. OMG I am sitting at my desk laughing so hard with Amy...what was I thinking wearing that plaid shirt? We are laughing so hard at your dads mustache. Yes Diane, we were on a trip to Louisiana, singing "On the Road Again" by Willie Nelson...You looked adorable Steph in your sylish pink jacket...

    ReplyDelete
  9. Oh what a great family photo! Gotta love all the fashions back then, LOL. :)

    ReplyDelete
  10. Hilarious photo! Don't you just love those old fashions?!?
    We want a camper sooo bad. Every time we drive by an RV park we all say, "Look what we're going to have some day!"
    Trish

    ReplyDelete
  11. Awesome! We did the RV thing back then too...it must have been what all the cool people were doing back in the 80's. I had long wild Laura Ingalls hair, not that cute bob you had! :)

    My dad used to scare us and tell us that Yogi Bear was outside the RV and wanted to get in. Mean, huh? Everyone knows that Boo Boo is the nice one!!

    ReplyDelete
  12. What an awesome picture! Ha- the mustache is perfect.

    ReplyDelete
  13. one more question . . . where is Mom? She never took pictures before! LOL Maybe she was in the camper cookin????
    Aunt Diane

    ReplyDelete
  14. love it--and makes me wonder what sorts of 'styles' are so hip nowadays so that in 25 years our kids will post photos on throwback thursday...the handle-bar mustache is so funny!! From the same era are the wedding photos my parents have of my dad in a tweed jacket. ?! At his wedding?!

    ReplyDelete
  15. Oh that is way too funny! Your comment on your dad's mustache made me laugh pretty hard. Your family pictures that you continue to share with us definitely show the love and laughter that your family had for/with one another.

    ReplyDelete
  16. I LOVE the 'stache! My dad had one in the '80s too! Great photo, Steph!

    Jane, Pinks & Blues

    ReplyDelete

Your comment is gonna totally make my day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...